Oprava jednotek a elektronických systémů
Oprava elektroniky ruční brzdy u vozidel renault a bmw
Provádím opravu jednotky elektronické ruční brzdy u značky renault a bmw. Tento systém je řešen tak, že je vše v jednom modulu a při poruše je nutné měnit celý modul, který může vyjít řádově kolem 15-30 tisíci. Nabízím Vám opravu elektroniky tohoto modulu.
Cena opravy 1500 - 3000 Kč
Reaktivace řídící jednotky airbagů
Pokud jste měli nehodu při níž došlo ke spuštění airbagů, má v sobě jednotka zapsanou událost o nehodě a nedá se již použít. Jednotka by se měla zakoupit nová, avšak v cenové relaci od 6 000 až do 12 000 Kč dle typu. Nabízím možnost reaktivace při níž dojde ke smazání paměti jednotky a je možno jí znovu použít. Výrobce tvrdí že po nehodě je nutné řídící jednotku vyměnit. Jednotka je ovšem elektronický systém, který se nehodou nepoškodí, nedojdeli k mechanickému poškození jednotky. Výrobce tím spíše myslí na svůj ekonomický vývoj.
Výhody a nevýhody reaktivace jsou
+ poškození při nárazu je pouze elektronický záznam který lze vymazat
+ reaktivovaná jednotka je zcela funkční, jako před nárazem
+ nesrovnatelně nižší cena reaktivace, oproti nové jednotce
- výrobce vozidla nedoporučuje používání reaktivovaných jednotek
Cena reaktivace je od 600 Kč
Kódování, přizpůsobení a SW úprava nových, nebo měněných jednotek.
Každá jednotka v autě ať už řídící, ABS/ESP, airbagová, komfort a další mají svůj SW. Dále mají vlastní kódování, podle kterého se jednotka řídí a komunikaje pak s ostatními. Toto kódování se musí nastavit při výměně jednotky, aby fungovala korektně s ostatními v autě. Tímto kódováním lze měnit i výbavu auta. Například aktivováním denních světel, zapnutí/vypnutí funkce comming home, leaving home, trippling (funkce komfortího blikání, trojblik) a spousty dalšího.
Cena kódování je individuální, dle požadavku na kódování a typu jednotky. Minimální hranice ovšem začíná na 250 Kč