Oprava jednotek a elektronických systémů

     !!            Oprava elektroniky ruční brzdy u vozidel renault a bmw

Provádím opravu jednotky elektronické ruční brzdy u značky renault a bmw. Tento systém je řešen tak, že je vše v jednom modulu a při poruše je nutné měnit celý modul, který může vyjít řádově kolem 15-30 tisíci. Nabízím Vám opravu elektroniky tohoto modulu.

Cena opravy 1500 - 3000 Kč

Reaktivace řídící jednotky airbagů

Pokud jste měli nehodu při níž došlo ke spuštění airbagů, má v sobě jednotka zapsanou událost o nehodě a nedá se již použít. Jednotka by se měla zakoupit nová, avšak v cenové relaci od 6 000 až do 12 000 Kč dle typu. Nabízím možnost reaktivace při níž dojde ke smazání paměti jednotky a je možno jí znovu použít. Výrobce tvrdí že po nehodě je nutné řídící jednotku vyměnit. Jednotka je ovšem elektronický systém, který se nehodou nepoškodí, nedojdeli k mechanickému poškození jednotky. Výrobce tím spíše myslí na svůj ekonomický vývoj. 

Výhody a nevýhody reaktivace jsou
+ poškození při nárazu je pouze elektronický záznam který lze vymazat
+ reaktivovaná jednotka je zcela funkční, jako před nárazem
+ nesrovnatelně nižší cena reaktivace, oproti nové jednotce
- výrobce vozidla nedoporučuje používání reaktivovaných jednotek

Cena reaktivace je od 600 Kč

Kódování, přizpůsobení a SW úprava nových, nebo měněných jednotek.

Každá jednotka v autě ať už řídící, ABS/ESP, airbagová, komfort a další mají svůj SW. Dále mají vlastní kódování, podle kterého se jednotka řídí a komunikaje pak s ostatními. Toto kódování se musí nastavit při výměně jednotky, aby fungovala korektně s ostatními v autě. Tímto kódováním lze měnit i  výbavu auta. Například aktivováním denních světel, zapnutí/vypnutí funkce comming home, leaving home, trippling (funkce komfortího blikání, trojblik) a spousty dalšího. 

Cena kódování je individuální, dle požadavku na kódování a typu jednotky. Minimální hranice ovšem začíná na 250 Kč 

 

 

 

 

Vyhledávání

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode